Iregszemcsei projekt

 2009.03.30. 23:00

Ma, az az március 30-án voltunk Iregszemcsén. Nekem ez volt a 2. alkalom, hogy részt vettem ebben az egész ifjúsági dologban, de ez volt az, amin talán egy kicsit mélyebben is beleláttam az egésznek a lényegébe. Nagyon tetszett és úgy gondolom, hogy rettentő sokrétű dolog lehet ez, és nagyon sok jó dolgot ki lehet belőle hozni. Szerintem először kellene egy jól összeszokott, nem túl nagy létszámú csapat, aztán utána ezt a csapatot fejleszteni, építgetni és minél többet kihozni belőle.

Dehát aki ott volt az tudja és ismeri a gondolataimat, mert ott is felvázoltam, hogy én milyennek látom ezt az egészet, és hogy szeretném folytatni.

Aki pedig nem volt ott, de érdekli kicsit bővebben,az keressen és nagyon szívesen elmondom a nézőpontomat.

 

üdv: Lacza Bálint

        laczabalint@gmail.com

        06 30 331 68 12

A bejegyzés trackback címe:

https://ificucc.blog.hu/api/trackback/id/tr771036487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása